top of page
חיפוש
  • MR. Foam

Lean Office

עודכן: 1 בינו׳ 2021

כיצד אוכל לארגן את השולחן במשרד שלי כדי למקסם את התפוקה?


אם אתה לא יכול למצוא עט, מחשבון או סרגל כשאתה זקוק לו, אתה יכול לאבד את ההתמקדות בעבודה ולבזבז זמן יקר, שבסופו של דבר תפחית את התפוקה הכוללת שלך. חוסר ארגון יכול לעלות לך הרבה יותר מימה שאתה חושב.

לכל אחד סגנון העבודה שלו, אך מקום מאורגן ומסודר משפר את הריכוז, ממקסם את התפוקה וניראה הרבה יותר מקצועי.


כבר משנת 4800 לפנה"ס הסינים הבינו את המשמעות והיתרונות של הסדר והארגון ופעלו על פי שיטת הפנג שוואי,

הפנג שוואי היא שיטה סינית עתיקה שהתפתחה בחצרות הקיסרים, שביקשו לשמור על יתרונות מול ארצות שכנות, כיום מוכר הפנג שווי במערב בעיקר כמכלול שיטות לסידור ועיצוב הבית, לשיפור זרימת האנרגיה והאווירה בבית

גם כיום הסדר והארגון מעסיק אותנו, בפברואר 2016 יצא לאור רב המכר "סוד הקסם היפני" מאת יועצת הסֵדר והניקיון היפנית מארי קונדו, שסחפה עולם שלם בתפיסה שלה שבה היא מלמדת, שיטה קלה לסידור הבלגן בבית. כשהיא טוענת שאם תמלאו אחר הוראותיה הפשוטות בקפדנות, חייכם בבית ישתנו מקצה לקצה, ואף יובילו להגשמה עצמית מלאה בכל מישורי החיים.


ב 1 לינואר 2019 עלתה סדרה בנטפליקס בשם עושים סדר עם מארי קונדו (tiding up with marie kondo) בסדרה, קונדו מבקרת בכמה בתים מלאי אי-סדר של משפחות אמריקאיות ומנחה אותן בסידור בתיהן בשיטת קון-מארי שלה.




קיימים היום בשוק אינספור פתרונות ריהוט משרדי, שעוזרים לנו לשמור על היעילות במהלך העבודה במשרד, ולמזער את זמן החיטוט במגירות ובשולחן העבודה.


אולם הבעיה בפתרונות המוצעים כיום בשוק, היא ששום מוצר מוצע בשוק אינו מותאם לחלוטין לצרכים שלנו, תמיד נתאים את הסדר והארגון במשרד לאילוצים של מבנה המגירות ושולחן העבודה.

סביר להניח שכל סדר וארגון שלא נעשה, פעולת שימור הסדר לאורך זמן תהיה הקשה ביותר שבסופה נכנע שוב לבלאגן במגירות ולבזבוזי זמן יקרים לפעולות חיפוש וחיטוט במגירות.


האפשרות הטובה ביותר היא פתרון אחסון שנתפר בדיוק לצרכים שלנו! שכל פריט שמונח במגירה יהיה במקום הכי יעיל ונכון מבחינתנו, שכל פריט יהיה מונח בתוך קופסא שנתפרה בדיוק למידותיו כדי לחסוך לנו מקום, ושכל הפריטים יחד יונחו בדיוק אחד לצד השני במגירה כדי שלא ינועו וישקשקו בכל פתיחה וסגירה של המגירה.


איך KAIZEN FOAM יכול לעזור?


את משטח הקאייזן אתה מתאים לצרכים שלך ע"י חיתוך ועיצוב המשטח כך שיתאים באופן מושלם לפריטים שמונחים אצלך במשרד בין אם אתה אדריכל, פקיד, רואה חשבון או עו"ד, פשוט קח את כל מה שאתה צריך גישה נוחה אליו וצור לכל פריט או מקבץ פריטים קטנים מקום ייעודי בתוך המשטח, לאחר יום אחד תחל לשלוף פריטים מהמגירה בעצימת עיניים ללא בזבוזי זמן וביעילות מירבית, פעולת שימור הסדר והאירגון תתבצע בקלות מפני שתמיד תשאף שלא יישארו מקומות ריקים במשטח וכל פריט יחזור למקום.













63 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page